Fandå

Har bara chillat idag igeen. Tränade lite innan haha, varade ju länge. Har typ precis ätit och nu läser jag vidare i 2a boken, twilight boken som är såssåså bra så att jag inte kan sluta. Hoppas verkligen att 3an och 4an kommer snart, Beställde dem för 2 dagar sen tror jag! Ska bli så spännande att läsa 3an och 4an. Tänk när jag läst ut alla, vad händer då? Haha, brukar inte alls läsa såhär mycket. Har iofs massa böcker kvar att läsa som jag beställde för längesen men dem är ju inte alls lika bra som dessa. Längtar till 2a filmen kommer. Kommer sitta som fastklistrad vid skärmen då. AH, vill att den ska komma nuuu men har hört att den kommer nästa år eller har jag fel? Sen kommer det även en 2a i sex and the city, undra vad som ska hända där? =S Får väl see, spännande ska det bli iaf.

Åh, hade så gärna velat ha jobbet på axels tivoli, folkets park, men anna sa att dem öppnar om tio dagar så att dem har nog redan valt ut alla!! FAN! Dem sökte 25 stycken och redan 2a dagen var det 1000 sökande eller vad det var. Jojo, lycka till och kunna glänsa där med mitt cv och personliga brev. Ändrade dock båda igår så jag är mer nöjd nu än innan men fanfanfan.Ville så gärna ha det. Så kul det hade varit att jobba där. Kanske inte hade varit varje dag, kanske bara när det är helt okej väder men guuud. FAAN då, nu är jag besviken!! Ser ju ljust ut för mig nu! Kan man inte ens få ett sommarjobb på ett tivoli hur fan ska jag då få något annat!!?! GAH. Visst, jag gick på en provdag på ett telefonjobb, försäljning men det var ju dock bara för att folk kommer och går där heeela tiden och dem söker typ alltid folk känns det som, finns ju tusen annonser på internet men vill ju inte ha ett sånt jobb. Vill ha ett någorlunda bra jobb där man får pengar för sitt slitande. Jag sitter ju inte och ringer i 8 timmar utan att sälja och inte får ett öre för det! Neverever. Men blir så rastlös hemma. Vill komma ut och få in lite rutiner i mitt liv. Nu är det vakna, äta frukost, sitta på datorn, kolla på tv, läsa, äta, läsa, äta, äta och sen sova. Haha, vill inte ha det så mer! Vill kunna tjäna pengar så att jag kan hitta på roliga saker i sommar! Vill kunna resaaa, både med min älskling och med tjejerna, iaf med karin och linda ju! Men går ju inte om jag inte har jobb. Isf blir det kanske bara en vecka med älsklingen i juni, eftersom hans semester ligger där. 1 juni har han semester. SNART liksom. OCH får jag jobb kanske jag inte får semester i juni ens eftersom dem nog vill att man ska jobba och lära sig i början. Så då kanske jag inte alls kan åka med honom ju. Eftersom jag ska resa till nyår igen så vill jag åka med honom i sommar också ju. Suck. Ska iaf spara så mycket jag kan till nyår, föööör då smäller det! Hoppas fan tiden går snabbt dit. Gud vad jag längtar och ska bli så kul att komma tillbaka till Thailand!!!! IIIIIIIHH, hoppas folk som man träffade där nu i år kommer tillbaka dit nästa år. Hade vatt såå ball. Vet iaf att Rooosi ska försöka åka dit till nyår också! WIE. Nej tror inte ni orkar läsa mer nu, jävligt lång inlägg blev det iaf!

Liinn, kom hem snart igen. Var så skoj när du var här och saknar våra promenader!!!

 Världens bästa semester!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0