Besluut

Jaaadå, haha vetefan vad jag ska gööra, ångest!!! Fan helt arbetslös och känns omöjligt att få jobb!! Ska man till Barcelona eller ska man inte?! ahaha, dem kanske inte ens gillar mitt cv soff!! justdeeet! Sen ville ja på semester med patrik i sommar:( Och det går ju inte om ja ska dit och tror inte han vill komma dit och hälsa på heller. ÅÅHH! Ångest!!! Sen suger jag på telejobb, även om det kanske nu e kundtjänst. Fy. Jag suger verklgien tänk åker man dit så är man jättedålig?!

Ajaa annars hade jag en såååååååååååååååå rolig helg hahaha. Lördags käka vi först på lilla torg,, asgott och asmysigt!! Sen bestämde ja och patrik oss för att gå ut. Han gick ut med sina kompisar och jag hängde med Linda till mia och helena. Fyfaan. Klunkade både öl och vin och sen åkte vi in till centrum. Testade på hipp men kom inte in sen så gick vi till Etage! Fick en drink där inne och sen blev det svart haha. Har sånna minneluckor så jag vet inte vad!! Hade tydligen ringt jullan som jag fick reda på nu haha. Och massa annat jaa! Men hade sååå jävla kul!! Oftast sånna utgångar som blir bäst som man inte planerat innan. Detta var ju helt en impuls och fick skitskoj =D

Dagen efter mådde jag piss, verkligen. Skulle även upp tidigt för att kolla på mff. Haha, i bilen mådde både jag och patrik illa så vi fick gå sista biten. På mathcne fick jag asont i huvudet med och mådde illa haha men annars var dagen bra. Kul att se mff ändå fast att dem spelade kass!
Sen idag har jag inte gjort så mycket. Mamma köpte en cykel som kommer om några dagar =) Mycket fin. Kom på nu att tänk så åker ja till Barca ;) då kunde hon tagit min cykel. Såå onödigt att hon köpte då men aja. Jag kommer ju alltid hem isf! NEEJ, har fet ångest. Soffaaan varför sa du såå haha! Suger ändå på sånna jobb så hade icke gått bra för mig =P Hade fått åka hem för jag e kass hahaha .

Ska ta något att äta för e hungrig sen ska jag soova.

Kommentarer
Postat av: sof

Du kommer inte suga och det finns altid de som suger tusen ggr mer än dig. Du e smart o det räcker och blir över för kundtjänst :) Sen ska du ju inte stanna så länge ändå!! Patrik får komma hit på semester! Vi hade haft askul hela sommaren cams!

2009-04-22 @ 17:50:58
URL: http://kompiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0