Äntligeeeeeeeeeeen, hallelujah!

Har suttit och finslipat mitt cv och mitt personliga brev. Mitt cv är i princip likadant har bara ändrat det lite så att det ser proffsigare ut och mitt brev  är nästan likadant med men la till och tog bort lite bara. Ska börja söka jobb på riktigt nu haha. Ska skriva ut en hel bunte på fredag typ och sen på söndag ska ja försöka läman lite överallt!! Hoppas jag. Eller lördag, vilket som egentligen, sen är det bara att hoppas på att någon nappar ju!! Hade varit skönt med extra jobb, deltid, så att man har lite ledig tid ändå. Nu när man varit ledig såå länge så vill man inte börja jobba heltid igen. Eller vill och vill, bra pengar och så men hade velat börja med deltid, dessutom är det svårt att få heltidstjänst nu ju hehe. Vi får väl se hur det blir. Men nu känns det verkligen som om jag ska REEEEEEEEESAAAAAAAAA!! Har ju börjat anstränga mig nu med att hitta jobb så hoooooppas!!!

Ska läsa vidare nu. Tog en paus i läsandet för att fixa detta!


Längtar tills jag står här igeeen!!! =D

 och hääär =D!!!!!!!!!!!! Pirrar i magen när jag tänkerpå det så mååste få jobb snart! Sen blire Thaaaaaaaaai, bali och kaaanske malaysia =D

Kommentarer
Postat av: sof

yees RESAA!!

2009-04-16 @ 20:49:24
URL: http://kompiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0