Ändrade planeer

Nej, nu kunde vi inte åka till min bror för han skulle på någon bilmässa. ÅHHHH, vad ska jag nuu göra?! haha SÅÅÅÅÅÅ uttråkad. Patrik spelar match idaag och sen skulle vi inte va tror jag för han ska ändå upp så tidigt imorgon så inte lönt. Och alla andra är också upptagna på ett eller anant håll. Tråkigt tråkigt. Ajaaa, får hämta mina böcker snart, promenera dit sen ska jag väl börja läsa de 3e boken och ta det lugnt. Göra en smoothie till ikväll. Sen imorgon blir det ju äta ute med jullan, linda och anna. Ska bli skoj men innan det finns det inte så mycket att göra =( suck................. Kanske skriver ut mina cv och sååå, så att jag kan lämna ut några på söndag eller sååååååå. Sen är det  en heeeeeeel vecka till utan att göra något haha. Fy alltså. Vill ha jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0