Åh, vilken underbar dag!

Dagen började med att jag och anna åkte in till nova och träffade linda!!! Så kul att träffa henne igen!! =) Vi åt fruskot på EH, asgott! Senare var hon tvungen att åka så då åkte jag och anna till stan och kollade runt lite. Jag hämtade min mobil som var klar och såklart fick jag bara tillbaka min så någon ny mobil blir det inte =( suck. Jag som hade kollat upp allt om vilken jag ville ha! Sen satte vi oss på torget och åt glass! Asgott och så mysigt. Solen värmde verkligen så folk satt i bara linne, åh så härligt! Anna köpte snygga solglasögon och jag handlade täckstift på make up store och fixade min internetbank och sen handlade vi på systembolaget också! Efter ett tag blev vi sugna på falafel så då köpte vi det och satte oss på torget igen och åt och solen värmde lika mycket då också. Kom hem vid halv 6 och sen gick vi ut på en promenad vid 7! Anna skulle hämta något på posten och sen köpte vi glass! =)
Dagen har varit underbar och imorgon kommer Patrik och hämtar med ups bilen och sen så ska vi hem till hans pappa och käka tacos! SÅ GOTT sen hem på kvällen. På lördag ska jag chilla och fixa mig, fixa ögonbrynen, måla om naglarna, sätta på ansiktsmask och bada! Sen på kvällen blir det partyparty med Anna och Linda! Ska bli sååå kul. Är riktigt pepp!!!
PARTY HARD! I LIVE FOR HARDSTYLE BABY!!! Yeah! Anna har tydligen bränt en bra cd så ska bli skoooooj!!! Vet nog vad jag ska ha på mig också så det är skönt!!

Just det, imorgon måste jag in till stan snabbt också, ska handla strumpbyxor och kolla på jeansshorts på gina, så ska upp tidigt och åka in vid 10 typ. =)

Nu ska jag äta lite mer glass och läsa min book, twilight! Asbra redan nu och är helt såld på den!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0