Väntar...

Ligger i sängen nu och väntar på att vem kan slå filip och fredrik ska bli klart haha, ska se lite av det sen sova. Blev lite ändringar. Ska inte hjälpa jocke att flytta, upp skittidigt sen kommer det ändå annat folk som hjälper till. Patrik ska dit iofs så jag ska typ sova länge, städa, chilla. Ville till nova men mamma kan inte aja får se vad som händer väl! Vill klippa mig också, vågar inte men ska. Skitsamma vill ju bara klippa lite kortare, men vet inte vart, får gå in på ngt dropin i stan, alltd bra där. Kanske där jag var sist=)!? Kanske det kanske. Får se. Vågade ju klippa lugg så kortare ska ju inte bli ngn större skillnad, har ju redan kort. Jag har märkt att jag tröttnar på saker snabbt som fan haha. Frisyrer, kläder, skor, mobiler, allt haha, men behåller ju ändå det jag har , måste ju inte tvunget ha nytt men tröttnar snabbt som fan på saker iaf.

Nej ska kolla på tv lite tills det blir klart sen ska jag sova efter jag har sett det.

Älskar dig <3

Och linn flytta ner hiiiiiiiiit igen!! I WANT YOU BACK!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Saknar dig med, hade varit kul med karin fest nästa vecka =D

2008-09-13 @ 21:59:32
URL: http://s0eet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0