Take my body close

Är en bra låt med Velvet hehe. Idag ska jag till nova vid 1, kolla lite kläder till fredag haha och sen fika med anna och soff!! Sen blir det jobb igen men sista dagen för är lediga imorgon. Gud vad jag uppskattar våra lediga fredagar. Skulle inte pallat annars alltså haha så kortahelger man hinner knappt göra något. Så denna helgen kommer kännas lång. Och om man skulle vara bakis på lördag är det inte hela världen för sen har vi ju söndag med, ananrs brukar det bara vara bakis på sön sen jobb men inte denna helgen ;)!!

Nej nu ska jag nog bada och lägga på en ansiksmask. Kännmer för det idag faktiskt!

Längtar till att få komma ut i världen lite, kanske kommer jag på vad jag vill bli när jag är på resande fot, kanske får en tankeställare där borta och vet vad jag vill bli sen, hade ju varit underbart att komma hem och VETA vad man vill bli.

Ciaaaaaaao, måste bada.

Sen vill jag säga att ja älskar min älskling hihhi!
Här kommer jag ligga och steka sen ;) Avis eller? hehe

Kommentarer
Postat av: Sof

jaaa för de e ja!

2008-09-20 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0