Snart jobb igen..

Orkar verkligen inte jobba men samtidigt ska jag vara glad över att jag har ett jobb! Men det är så tråkigt, samma sak dag ut och dag in. ALLTSÅ VERKLIGEN SAMMA SAK! Aja, ska vara glad att jag får pengar =D!

Har pecis badat, tog en ansiktsmask och la mig i badet, sjukt skönt! =) Ska snart äta något sen sjunga singstar tror jag hahah det är helt skoj. Men vill köpa en ny cd, svenska hits eller något.

ÅHH vill också flytta hemifrån, egen lägenhet, inreda den helt själv.

Aja har inget mer att skriva, har aldrig något att skriva om nu längre.

Kommentarer
Postat av: linda

jo skriv skriv skriv :D hihih

2008-09-11 @ 13:13:35
Postat av: linda

jo skriv skriv skriv :D hihih

2008-09-11 @ 13:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0