PAANIIK!!

Kom hem och skulle ladda ner idol, går skitsnabbt fram till 46% sen bara stannar det. Testar en annan och går skiitsnabbt sen stannar den på 46% och nu går det såååå himla sakta så kommer få sitta här till 3 haha! Ajaaaaa sånt är livet, kan sova länge imorgon. ska bli sköönt, och för övrigt så håller jag med soffan, jag vill boooort från sverige, bara göra något roligt med livet haha, bara bort för ett tag, det hade varit underbart. Ska iväg med anna snart ju men efter det vill jag boort ett tag! =P

Nej nu är jag irriterad på att det går så sakta att ladda ner så ska väl ta och kolla på tv tills det blir klart.


I helgen blir det bara att ta det lugnt, skönt!


Kommentarer
Postat av: emma

Hej

hoppas allt är bra

jag har en tävling jag hoppas du vill delta i

http://enlitentax.blogg.se/2008/september/tavling-1.html

2008-09-25 @ 01:32:40
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0