Jadååå...

När jag såg lindas blogg med bilarna kom jag och tänka på en sak, kolla på detta,
 oj haha sne men ja ni ser. I helgen så skulle jag, mamma och pappa in på bolagert på nova och kolla lite, sen när vi kom tillbaka så hade nåhon jävel parkerat PÅ vår bil!!! Och när vi precis skulle köra så kom det en man, en kvinna och ett barn gående, jag sa till pappa" det kanske är dem" Och gissa vad, ja det var dem som hade parkerat på vår bil. Så pappa gick ut och sa till mannen då att ja du har parketar på vår bil och blabla, men mannen sa besämt neej det var ett mellanrum och blabla (eftersom pappa redan hade kört fram en bit för vi skulle köra så såg man inte just då) Men smart som jag är så fotade jag det med min mobil och gick ut och visade honom att det var sant. PAppa sa då " hade vi inte haft plastskena på vbår bil där nere hade det blivit en inbuckling" han sa " neej för vi har gummi på vår bil" OCH liksom?! Jag sa då att han fktiskt kunde parketat lite längre bak eftersom man normalt inte BRUKAR parkera på andra bilar. Han svarade, ja men nu var det ju så här att vi båda har långa bilar! OCH?! för fan ställ dig bara lite längre bak för fan och om han nu VISSTE att båda hade långa bilar kunde han väl ställt sig på en annan plats, fanns ju tusen lediga. Yeye, han sa inte ens förlåt och det tycker jag är så sjukt oförskämt, speciellt av en vuxen man!! Titta innan du parkerar nästa gång gubbe!

sen ville jag bara säga att patriks hund tyson nog är den sötaste hunden som finns =D

såå himla söt, min gulleplutt.

nu ska jag se one tree hill och idol. godnatt

Kommentarer
Postat av: sof

go camilla!

2008-09-17 @ 17:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0