FREDAG!

Vilket innebär helg snart =D Ska vispa grädde sen kila iväg till anna  och spela lite wii =D haha och sen så komer soffan med. Ska hem igen vid kvart i 2 då jag ska äta och fixa mig inför jobbet. Ja helgen är nog ganska spikad. Imorgon ska jag med patrik till jocke, sen vara med patrik. Sndag hoppas jag mamma ska till mio och kolla soffa och då ska jag  med för älskar att gå och titta på möbler =D!

Nää alltså jag har inget mer att skriva mer än att jag är trött, trött på att bara jobba och jobba men det vet ni redan haha men är glad för jag har jobb ändå ju.

Sen efter jag har varit i asien funderar jag på att åka till malaga i spaninen och läsa spanska i 3 mån och efter det då börja plugga till hösten om jag kommer på vad. Kommer säkert inte åka till spaninen och kommer säkert inte komma på vad jag vill bli så där sprack den planen. Men det låter så sjukt kul att börja plugga iaf, nollning och allt, lära känna nya människor! Ahh, aja får fundera nu på vad jag vill bli. Jag vill ÄLSKA mitt jobb när jag blir äldre så jag slipper känna " ååhh inte jobb nu igen". Så det ska jag fundera på och lista ut vad jag hade passat bra som.


Aja, nu har jag inget mer att säga, eller jo att jag älskar min älskling och han är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0