En helball helg

Helgen blev allt annat än lugn hehe. I lördags var jag först på center syd med min älskling. Hittade en jacka typ från gina med blommor, sån tunn. Sen så åkte vi hem, åt och gjorde mig klar snabbt som fan för att sen åka hem till patrik, så gjorde han sig klar. Sen snabbt till jockes lägenhet där linda var och två andra hehe. Sen kom det några fler folk och så började vi förfesta med olika kortspel haha jag linda och patrik var typ trögast av alla för fattade inet men blev bättre sen. fuck the dealer var faktiskt ball! Blev lite för mycket dricka för en viss person och ni kan ju gissa vem? haha. patrik ja. Men de var skoj vi åkte till slagt och det var skitskoj. Dansade hela kvällen, sen började linda må dåligt så dem åkte hem men jag och patrik stannade lite till och dansade helt själva haha helt ball. Aja sen vid typ halv 4 åkte jag och patrik också hem, vi började bli trötta. Vaknade TIO av att patriks hund låg i sängen haha, vet inte hur han kom in där men somnade om sen och vi vaknade typ halv 3. Vi gjorde oss klara skit snabbt för att åka och kolla på hockey med linda. Patrik kunde ju inte köra för jaa han mådde förjävligt haha. Efter matchen hämtade pappa mig och sen åkte jag in till stan och träffa anna för vi skulle se Patrik 1.5 haha den var ball och bra =)!

Nu måste jag sluta för ska till jobbet nu typ=( vill ha heeeelg nuu. Ska bli skoj i helgen =D!


Kommentarer
Postat av: Linda

jaa så ball vi hade =) fuck the dealer va ball, när man fattade reglerna ;)

2008-09-29 @ 15:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0