Då var sagan slut..

Hihih var som sagt på ullared idag med älsklingen och anna!! Mycket trevlig liten roadtrip =D! haha jag och anna var helt galna i början men vi hittade typ inget !! Bra för ekonomin ändå ju men tråkigt, trodde jag skulle hitta mer. Köpte iaf the sims alla spelen då från 1an hela kollektionen, skitnajs, singstar =D haha, en ram helt fin, eller hur soffan? hmm lite godis, strumpos, strumpbyxor, tandkräm , filmer 3 st tror jag hm jaa vad mer? kommer ite ihåg men var säkert några småsaker till. Var iaf mysigt att åka upp dit men fyfan så trötta vi var när vi kom hem, somnade direkt typ fy! Patrik ligger just nu och sover i min systers rum haha för vi ville kolla på olika program på tvn och så hörde jag honom nyss säga "tyson" haha som är hans vovve, någon snackar i sömnen jaaa. Ska snart sova ska bara installera the sims på datorn hihihi. Kommer bli sån spelnörd sen har ju sånna balla nu. Sen imorgon kanske jag ska med mamma och pappa och titta på soffa eller sån liten fotölj typ och sen KANSKE på kalas till patriks kusiner, vet inte om jag orkar dock så vi får se. Sen på kvällen blir det kanske film med tjejerna, beros på om jag kommer dit eller inte och såå, får se imorgon.
Sen jobb på måndag, fan vad helgen går snabbt. fan vill ha semester nu!
Men har iaf asien att se fram emot så jag är lika lycklig för det =D!

Ska kila nu för the sims är snart klart!

Kommentarer
Postat av: sof

ja du ska se film me oss ikväll =)

2008-09-07 @ 18:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0