Slagt

Då var helgen över snart igen! Varför ska den gå såå himla snabbt hela tiden? Vill vara leedig ju, men snart är jag iaf ledig, fyfan vad sönt det kommer att bli alltså. Jaja i lördags så var jag och patrik först på nova och tittade på en jacka till honom, mycket fin=) sen efter det åkte vi hem så fick jag fixa mig snabbt som faan, duscha och sminka mig skitsnabbt för att sedan ta bussen in till stan med anna och sen vidare till lomma. Hoppade av vid hemköp och mötte upp linda och sofie, handlade maat, tacos och sen hem till sofie och laga och det blev skiitgott=D!! Sen blev det förfest med mina och annas meegakort=D haha skitball, hade köpt sån stoor kortlek på tiger haha bra att ha till ölspel. Vi körde fuck the dealer och pyramiden, mycket skoooj. In till slagt vid halv 1-1 och sen träffade vi karin där inne. Vi (jag, anna, sofie och linda) tog även snygga piratkort haha. Eller man kunde bli fotad och sen få kortet utskrivet så vi 4 stycken. Aja kvällen i sig var rooolig men jag kunde skippat den sambucan där inne alltså, fyfan aldirg mer sambuca. Äckligt alltså.
Men jag hade iaf skoooj och hoppas ni också hade det. Karin hittade ju en HETING hahaha, såå ball att det var han aja. Idag kommer patrik till mig och sover här =D och ska be honom köpa lite godis och läsk och sen vill jag titta på film.

Ojdå, ett ganska långt inlägg blev det visst hehe. Men ska nog typ äta snart och vänta på älsklingen som jag älskar mest i världen!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0