Så svårt

att komma på vilken rubrik man ska ha haha! Ska snart bada sen äta lite mat sen glass. Haha vi hade halva priset på glass igår så jag köpte hem 10 st. Typ två damstrutare, piggelin och sen cornetto mmmmmm gott!! Jag kaaanske slutar om en vecka ist, det beror helt på om jag får ut mina atf timmar i pengar eller inte, om inte så tar jag uit den på tor nästa vecka så slutar jag då. Svårt att förklara men antingen har jag bara 1 vecka kvar eller 2. Får se idag.

Och sofie, glad för dig att du valde rätt till slut och du verkar superlycklig nu iaf och det är braaa. Du kommer få det skitball!!! =D Och se till att stanna där för vi ska dela lägenhet!! ;) JADÅ!


Kommentarer
Postat av: sof

ja för de ska vi :D haha du har dreglat på din tröja camms ;)

2008-10-25 @ 16:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0