P.S I love you

Igår efter jobbet kollade jag på P.s I love you, en braao film men tyckte boken var bättre =) Det brukar väl vara så att böckerna är bättre eftersom där får man med allt och man lever sig in i personernas liv så mycket och sen när man väl ser filmen är den inte alls som man trodde! Men den var bra iaf och bölig som jag är så böla jag helt haha! Aja, ska iaf snart jobba och nu är det bara 3 dagar kvar till helgen. Ska bli skoj med utgång med hela gänget samlat !!=D Kommer bli en skit rolig kväll tror jag hihi. Måste bara handla några cider, eller inte jag, jag får ju inte än men anna hehehehe. Snart fyller jag med 20 år och då jävlar kan jag handla själv, kommer kännas skönt. Neej, nu ska jag fixa mig lite, kanske ta ett bad eller så.


Och en sak till, P.s jag älskar dig patrik! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0