Ny dag, nya tag

Ny dag, nya tag. Snart jobb igen och jag är inte det minsta sugen på att åka dit. Visst, man har typ jävligt bra arbetskamerater, sjukt snälla och roliga som fan är dem men själva jobbet är ju dyrgt. Har jobbat där i 1 år och en månad elelr något och nä alltså snart räcker det! Eller det gör ju det men hade inte bangat att sluta snart, bara få ta det lugnt några veckor, har ju ändå en vecka att ta ut ungefär. Aja får se hur det går och vad man får reda på snart och så.

Sen längtar jag ju så mycket till asien. Haha snackade om jobbet efter nyår och så, jag berättade att jag inte kommer jobba kvar där då frågade en kille varför? Jag sa  att jag inte kunde säga det innan min chef vet liksom, känns inte mer än rätt att chefen ska få veta det innan. Men i vilket fall så säger han "ahh jag vet, är du gravid? Camilla du är gravid! "Haha och nej självklart är jag inte gravid haah så ball. Aja man har fått sig måånga goda skratt på jobbet iaf.

-Hit

-Lite färsk luft

-dirty dancing

Okej jag kan inte komma på något mer sådär på rak arm men anna vet ju vad jag menar. Haha. Aja.


Sen har jag ångest. Vet inte om jag är redo att börja plugga nästa höst? Hade jag vetat till 100% vad jag vill bli hade det varit okej. Just nu har jag ingen aning och känns som jag måste få göra mer saker innan jag sätter mig ner vid skolbänken igen. Är jag verkligen redo för plugg och att bli seriös igen? Nje, tror inte det. Hade så gärna velat åka ner till spaninen efter asien och plugga spanska med linn. Inte i samma grupp utan att man iaf åker dit med någon och känner lite trygghet, sen kan man bo med andra och gå o olika grupper men att lära mig spanska är något jag vill. Dum som jag var ville jag inte lära mig spanska när jag var liten och nu såhär i efterhand ångrar jag mig såå mycket.

Ska snart kila till jobbet men först ska jag koka ris och bara varva ner och ta ett bad. Så himla skönt att bada=D!
 

Ciaaao kompisar! Vi synes. Får ta en rejäl utgång snart, när lunt kommer ner var det utgång va? JAG är på. Räkna med mig, partyprissen nummer 1 här. Eller inte haha men jag är på =D!

Sist men inte minst, jag älskar min fina pojke som är så underbar och alltid finns där för mig!


Kommentarer
Postat av: lu

hihih ja så ball:) ja snart åker viii

2008-10-07 @ 13:34:45
Postat av: Sof

vem vet, ja kanske befinner mig i Barcelona in spaaaiiin!

2008-10-08 @ 00:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0