Nu kan man pusta ut..

Äntligen helg!
Har
varit en sjuk dryg arbetsvecka men har ju inte så många kvar heller. Anna slutar ju på torsdag =( Fan vad det kommer kännas tomt och konstigt utan henne där men det är bara 3 veckor, 15 dagar så det ska gå fint hehe. Undrar vem jag kommer få jobba med istället hehe.

Ja sofie, din blogg blev ju fräsig, härmades liiiite med tapettemat hahah men det blev ju bra soff!! Du måste dock lära mig hur man får in bilderna där för det fick inte jag, och jag hoppas du stannar i barcelona länge, typ till juni =P För vill komma och läsa spanska där i april heheheh! Så hade man ju kunnat dela lägenhet =D PERFEKT!!

Imorgon ska jag träffa älsklingen, wiiee! Och sen på kvällen kanske vi skulle träffa linda och jocke men det har jag redan skrivit men vi måste komma påvad vi ska göra. Har lust att åka till OBS elelr något med älsklingen under dagen, vi får se.
Nu ska jag iaf läsa klar min bok och sedan kolla på idol, om det blir klar idag!! =)

Kommentarer
Postat av: sof

Nu har ja fixat bättre kvalité på bilderna :D woohoo jag e bäst :D Ska försöka stanna haha ;p

2008-10-11 @ 11:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0