Middag och sånt...

Ja, tänkte ju ha lite middag med anna på lördag eftersm jag fyller 20 snart och anna har fyllt år så tänkte ha lite middag, men känns så misslyckat för nu kan typ ingen komma. Karin jobbar till 10, sofie flyttar, linn kommer inte ner! Åh fan nu känner jag mig helt deppig, Var ju meningen att alla skulle komma nu när JAG äntligen också fyller 20 men icke. Ändrade planer! Jaja vi får se men det blir hur bra som helst ändå tror jag, jag, anna , linda jocke och patrik? kankse julia?! Japp,, så får det bli isf, ska kolla film snart. tjing

Kommentarer
Postat av: sof

du måste va leig på fredaaag

2008-10-28 @ 12:51:39
URL: http://comse.blogg.se/
Postat av: Karin

ska försöka byta till morrontid! fan vad jag missar mkt... :S

2008-10-28 @ 12:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0