Kan inte sluta älska det...

Kollade nyss på one tree hill. SÅ bra och jag bara älskar den serien!! Kan inte sluta kolla heller och det kommer vara hemskt när den slutar att gå. Så himla bra serie alltså!! Har följt den sedan den började, nog sett alla avsnitt hehe. Aja jobbet var riktigt jobbigt idag och det kommer det bli imorgon med. Fy vad vi kämpade. Rast själv, mat själv eller ja halva, nej fy. Men på tordag blir det inte så för då slutar ju anna + en till på vårt jobb och då blir det tårta =D Ska bli gott. Sen på fredag kl 12 ska jag plocka mina ögonbryn i en sån butik eller vad det heter haha. Ligger precis vid friskis och svettis här vid ica vid oss så HOPPAS att mina ögonbryn blir bra och att dem fattar hur jag vill ha dem. Vill vara fin på fredag ;). Nej men mina ögonbryn ser förjävliga ut så tänkte att nu när vi är lediga på fredag kan jag passa på. Kostar bara 95 kronor och det var supermysigt där inne. Tända ljus och allt. Dem har ävenvaxning och behandlingar och sånt.

Nu till en annan sak .Patrik smittade mig i helgen med sin förkylning, så här ligger jag och nyser hela tiden och näsan bara rinner på jobbet. Fatta jobbigt, hatar verkligen att vara förkyld. Kommer ju lägligt nu när vi ska ut och allt. Ajaaaa.
Nu ska jag börja läsa på en ny bok. Vet inte vilken jag ska ta, spännande!! ;)

Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0