ingen rubrik.

fan vad svårt att komma på en rubrik varje gång haha! Nu sitter jag iag nyduschad medansiktsmask, skönt! Ska snart göra mat, idag blir det pyttipanna med ägg och rödbetor haha en på jobbet hade det igår så blev skiitsugen på det =D!
Och sofie, vilken chans du har fått =)! Gud så kul att bara komma iväg härifrån lite och lära sig ett annat språk samtidigt ju. En stor möjlighet och tror du kommer klara det galant! Jag vill komma ner och hälsa på dig ifall du skulle bestämma dig för att ta jobbet=D! haha en liten weekend och hälsa på dig hade varit skoj, har alltid velat åka till barcelona!

hihi ne nu ska jag nog vila lite och sååå...

Kommentarer
Postat av: sof

Ni ska komma ner massa weekendar :D Ja de e faktiskt en riktigt bra chans jag har fått! Kommer va grymm på spanska haha

2008-10-08 @ 23:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0