Bara 3 veckor kvar

På jobbet nu. 14 jobbdagar om man säger så. Ska bli skööönt men samtidigt, vad ska jag göra i två mån haha? Anna kanske kommer få jobb snart säkert haha ajaa får hitta på saker, hmm, kanske spela fotboll igen eller börja träna lite nu innan aisen. Ska iaf bli skönt att vara ledig lite. Tänk att jag redan jobbat där 1 och och lite till hehe tiden går så sjukt snabbt.

Haha kom två stycken och ringde på dörren och sa att dem skulle kolla på en fritös? haha Jag bara ne här finns ingen haha hon bara bor inte said här eller ngt sånt jag bara nää och hennes dotter bara säkert på att du kollat rätt adress? haha hon bara aja jag får ringa dem igen då haha så stog jag där i min fula pyjamas heheeh!

Ajaaa ska chilla lite nu, ciaaao snart jobb.

Kommentarer
Postat av: sof

NJUUUUT av din lediga tid.. min e över :(

2008-10-21 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0