Bada

Ska gå och bada nu och koppla av. Min förkylning har inte blivit bättre än och nu har jag ont i huvudet med. VARFÖR var jag med patrik i helgen?! Haha. Kollar på våra bästa år nu som har blivit heelt överdrivet. Att man kan spela in en serie under sååå himla lång tid. Vad är det 30 år?! Herregud, kommer ihåg när jag liten och kollade på det haha. Jag och linn gick alltid hem på håltimmarna och maten i 5an typ för att se våra bästa år eftersom linn bodde så nära skolan haha! Det var tider, men då var våra bästa år mycket bättre med inte så utdraget.

Ne, ska gå och bada nu sen göra maaat till jobbet som jag inte orkar gå till idag. Men bara två dagar kvar sen heelg. Ska ju plocka ögonbrynen på fredag, spännande, hoppas det blir bra för vill ju inte se konstig ut på fredag haha. Kommer va helt nervös för att dem ska göra fel men får försöka förklara! =P Vill iaf ha dem liite smalare bara och en fin form och tjockade där fram och smalare sen så som jag har nu men finare!

Tjiiiiiiiing

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahahaha, så jævla ball :p varje gång med liksom, helt beroende. typ sket i o æta lunch før vi skulle hem o se de :p

2008-10-15 @ 16:03:36
URL: http://s0eet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0