Ändrade planer igen...

JA linn kommer ju inte ner imorgon trots allt så blir ingen utgång med henne! sånt e livet. Och linda jag fyller ju inte 20 än hihi 10 nov hihihihi!!! Ja sista dagen på jobbet idaag, känns skönt men även konstigt att man inte kommer gå dit mer. Aldirg typ. Men jag och anna ska hälsa på sen efter thailand tror vi, bruna och fina =D

Ska sova nu. Ska upp morgon, tänkte jogga men tänkte att ja inte orkar duscha efter det för måste ändå duscha sen igen men ska iaf kaanske till nova snabbt och kolla på pumps sen ska jag möta anna på citygross och handla all mat och allt. Sen hem och fixa mig och sminka mig sen kommer anna så ska vi laga maaten. Kommer bli skoj imorgon hoppas jag!! OM NÅGON har en bra skiva ta med för har ju ingen musik hahaha!! kanske kan bränna här vet inte om jag kan. Men hoppas det blir kul imorgon. Bli ju trots allt vad man gör det till och jag ska ha skitkul!!!

Soffan, fan att du inte ska med ut!! Åh, du bara åker på lördag din fis!! Men du kommer ha det bäst! Så kul och vilken stad du ska bo i, man e ju inte lie aviis!! =D Vi kommer och hälsar på dig så oroa dig inte hihi.

Kommentarer
Postat av: sof

Ja de MÅSTE ni. Kommer sakna er som fan <3

2008-10-31 @ 10:05:02
URL: http://kompiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0