ÅHHH FAN!

Nu är läget såhär, jag är AVUNDSJUK på SOFIE just nu!!! Jag VET jag ska åka till asien och ha det såå jäävla underbart, men har alltid velat lära mig spanska och har typ alltid tänkt på att flytta till spanien ett tag för att bara komma härifrån!! ÅHH FY! Sån tur du har och du kommer få sjukt kul. Kommer komma ner dit sen för ska fan och bo där ett tag iaf!!!!! hehehe.

Sen en annan sak, blev uppsagd på mitt jobb idag. Dem skär ner på massa folk så jag som inte har jobbat så länge måste gå. Det är skönt på ett sätt för slipper säga upp mig själv sen. Hade varit dumt att säga det sen att amn vill sluta när man hade kunnat säga det redan nu, alltså ja men det är skönt. Har en månad kvar på mitt jobb. Slutar den 7 nov, 3 dagar innan min födelsedag. Men det ska nog gå bra, får alla mina ATF timmar och semesterdagar i pengar så det blir en till lön i dec iaf och deeet känns fan skönt!! INGEN aning om vad jag ska göra SJÄLV hemma i 2 mån?! Anna kommer ju antagligen söka nytt jobb och få ett jobb men jag tycker inte det känns lönt flr mig, har sparat ganska mycket och orkar inte söka jobb för kommer ta helt lång tid. VAD SKA JAG göra i två mån haha utan något?! Ingen är ju hemma, soffi du sticker ju säkert till barcelona och kommer ha najs, alla andra jobbar! FYFAN vad tråkigt jag kommer ha det. Ajaaa nu är det iaf besämt och jag lämnar inpac om en månad för att SNART sticka till ASIEEEEN och sedan till BARCELONA HAHA!

Hade iaf velat det, min plan just nu sen får vi se vad som händer i livet, men hade ju varit perfekt om det hade varit så. Men sen till den andra saken, jag har ju en pojkvän som alla vet haha. Jag vet att han inte ska vara skälet till att inte göra saker, att det ska stoppa mig men det är svårt. Kan liksom inte bara först till asien sen bara sticka i 6 mån till typ. Jag KAN om jag vill men vill ju vara tillsammans med honom haha så det är såå svårt att bara åka iväg även om jag vill det till 100%! Så vi får se vad som händer helt enkelt. MÅSTE ju ha pengar till plugget sen. Kan ju inte vara helt pank när jag ska plugga fan. Men en sak är säker, spanska ska jag fan lära mig, hur vet jag inte, det löser sig!

Kommentarer
Postat av: sof

om ett halvår kan kanske jag lära dig spanska, haha

2008-10-09 @ 19:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0