ÅHH

Vanliga symtom vid bihåleinflammation är att en förkylning blir långdragen och inte vill ge med sig. Du får huvudvärk, hosta och tjock snuva . Beroende på vilka bihålor som är angripna kan värken kännas i kinder, kring ögonen, i pannan eller i tänderna i överkäken. Huvudvärken blir oftast värre när du böjer dig framåt.

Jag har ont precis överallt där man har ont om man har bihåleinflammation men sen står det också på en annan sida att det tar ca 10 dagar för att se om det är bihåleinflammation, ifall förkylningen inte har gett med sig så tror inte jag har det. TUR! Hade det såhär en gång i skolan, hade ont hela tiden och allt mn gick över efter två dagar och nu känner jag att min förkylning håller på att försinna, så skönt!

Ska bli kul på freeedag, feeesta utan förkylning hihi. Party partym, så ni alla icke partysugna människor ni får peppa upp er tills på fredag!!! =D ÖLSPELET! JAAADÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0