Tänka...

Undra vad som händer imorgon? Hehe, ska faktiskt ut och gå en runda tror jag sen ska jag städa i mina lådor och läsa min bok som jag tycker är helt spännande och sen kaanske testa packa i min ryggsäck om jag orkar! På onsdag ska jag iaf till tandläkaren, ohno vill inte dit!! Och sen efter det på kvällen typ se film med anna karin linda?Får se vem det blir med men vi skulle iaf hitta på något nu när alla väl är lediga, får passa på att hitta på något skojsigt!! Har haft helt mycket tid att tänka nu när jag har varit ledig, tänk på mycket saker, och nu vet jag betydligt mycket mer och vet lite bättre iaf så det är skönt hihi! Känns iaf bra nu med pluggandet, känns nästan som att jag vill sätta igång direkt!! Vet inte men har fått sån känsla nu att detta är det jag vill göra. Får se hur jag känner efter asien om jag fortfarande är inne på samma spår eller om jag kanske kommer på något nytt när jag är på resande fot!! Tiden går fortare och fortare och snart hoppar vi på flyget som tar oss till bryssel sen vidare mot abu dabi och sen därifrån till bangkok! Där stannar vi sedan 3 nätter vad det är bestämt nu iaf, och då ska vi shoppa loss som fan, iaf jag! Sedan efter bangkok får vi se vart det bär! Vi ska iaf besöka massa fina öar och glassa på sranden med massage och drinkar och det kommer bli hur underbart som helst. Anna vi måste börja planera lite förresten!

Sen när man väl kommer hem är man arbetslös och måste snabbt hitta jobb för att slippa gå arbetslös hela tiden och om man hittar jobb tjänar man ihop pengar till plugget och sen sätter det igång. Början på ens framtida liv. Förhoppningsvis väljer jag rätt väg för kommer antagligen ägna stor del av mitt liv med det jag väljer att utbilda mig till, men just nu känns det rätt. Och efter att jag har vandrat runt i asien lite så kommer jag antagligen känna att det räckte, att jag upptäckte det jag ville innan mitt plugande sätter igång.

Just nu känns det bra när jag tänker på allt och ibland kan jag få en liten pirrig känsla av att tänka på växjö och att kanske börja plugga där. Flytta till en egen lägenhet och träffa nytt folk, bara allt det känns så spännande och det har man även fått höra av folk som redan börjat plugga! Så när jag väl börjar plugga så tror jag att allt kommer att gå super! Och jag ska vara 100% säker när jag söker in till det programet jag vill, för vill inte ångra mig efter ett år och tänka "fan, detta vill jag inte" men nu är jag ganska säker och känns som att en stor sten har lyfts från mitt hjärta och känner mig ganska fri nu!

Min älskling, jag hoppas också att du kommer in på det du vill, din dröm ju! Kommer hålla tummarna hela vägen för dig!!
Och Linn, om det inte blir nu innan asien så får vi planera in en helg efter då jag kan komma upp och se hur du bor och hitta på lite skojsigt ihop, saknar våra crazy liv som vi hade är vi var yngre! Så himla skoj och vi hittade alltid på massa  skit men det var så kul och ibland önskar jag att jag kunde få vara sådär liten och sprallig igen.
Jag saknar dig och jag saknar vår tid ihop! FLYTTA TILLBAKA!!!!

Godnatt och sov så gott.

Kommentarer
Postat av: anna

haha jaa måste vi! har ju all tid i världen nu haha

2008-11-18 @ 16:13:37
Postat av: sof

Så nice att du hittat ett program nu camssii :D

2008-11-18 @ 20:43:02
URL: http://kompiz.webblogg.se/
Postat av: sof

Så nice att du hittat ett program nu camssii :D

2008-11-18 @ 20:44:18
URL: http://kompiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0