Tack =)

Hade middag med anna igår och tack så mycket för kvällen och för dem fina presenterna, blev skitglad =D jättefint hihi. Va skoj att sjunga singstaar haha vi äger! yes we do. På slagt var det sådär sen för allt som hände haha menmen, sånt händer haha. Inte kul dock!  Plus att det var tråkigt att säga hejdå till sofie igår, blev lite känslosamt där ett tag, men vi vet ju alla att hon kommer ha skitskoj i barcaaaa! Och som du själv skrev i din blogg soff, vi ses =D! Du MÅSTE uppdatera ofta sen när du får internet, om ALLT! Vill ju veta lite om barca innan jag kanske kommer dit heheh!


Nu ska jag snart kolla på någon film och äta glass och allt sen igår haha chips, ja fettokväll för mig själv!! =D Patrik åkte hem innan vid 6 och nu vill han att jag ska komma till honom för att sedan hämta hans syster och hennes pojkvän i natt vid 3 typ haha, men jag orkar verkligen inte sen ska han upp vid typ 7 imorgon så nje, jag vill bara chilla idag. Imrgon ska jag nog vara med patrik igen hihi sen måndag ska jag nog jogga, börja lite smått bara och sååå. MÅSTE jogga, ska inte ha undanflykter nu haha ska ta tag i det och allt.

Nej nu ska jag kolla på tv och äta massa gott. Fetto som man är hehe men jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0