Program

Sitter och kollar lite på olika program och hittade ett som bara fins i växjö Pedagogik med inriktning mot ungdoms-  och missbruksvård eller socionom programet där får se vad det blir, fundera på att plugga till hösten för nu blev jag skitsugen på pedagogik, precis sånt jag har velat men har aldirg hittat det programet innan men nu gjorde jag så får se =D Kommer in på båda hehe men jaja får se hur det blir men då blir det kanske plugg för mig i höst!

Ska bara chilla nu ochläsa lite, har läst en enda bok av alla 7 jag beställde för gaaanska längesen hihi.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja vad kul att du hitta något som du tycker verkar bra =)

2008-11-17 @ 21:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0