Pokerface

Får panik alltså, har ont i magen igen! Brukar inte alls ha ont i magen så många dagar men men, vad ska man göra? Patrik åkte hem innan och nu har jag bara badat och spelat lite nitendo sen läst tusen strålande solar, den andra läste jag ut igår så började på den andra idag. Början är alltid så seg!! Ikväll ska jag nog kolla på dirty dancing 2 tror jag.

Veckan kommer nog gå snabbt. Imorgon ska jag hämta ut mitt visum med anna och sen chilla typ, tisdag vet jag inte kanske bio med anna och se twilight eller vad den heter, skulle iaf gå en dag i veckan, onsdag vet jag inte heller men på torsdag ska jag vaccinera mig med anna, vi ska först in till sjukhuset och efter det ska vi gå lite på stan och såå, handla på systemet för första gången för  mig ja haha och sen på fredag blir det nog utgång?? Hoppas på det iaf. Snart åker viii och det känns helt sjukt. Känns som en dröm men snart sitter vi där i bangkok haha.

Ska käka nu och sen chilla vidare, läsa antagligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0