paniiiik

ÅHH jesus var på nova med mina päron och sandra innan och skulle kolla på min ryggsäck! Den som jag tänkte köpa fanns ändå inte i 60 liter. ÅH vet inte om jag ska ha 60 eller 70 liter. Han på stadium sa att 70var för stort för oss och allt men 60 känns så lite men kommer ju va skittungt jag vet men hmmm vill ju kunna få plats med mycket haha!! Ska handla maaaassa ju. Ska iaf till stan på lördag eller så och kolla igen för måste köpa snart, tänk att 60 redan var slut. Panik, kanske börjar ta slut nu. Och den ena verkar mycket bättre när man ska bära och såå än den andra men den andra som inte är lika skön att bära den kan man låsa med sån hänglås åhh! jaja ska dit på lördag och prata lite mer så får vi se =)!

SNART 20 ÅR!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0