Ont

ÅH har ont i magen!!! Jävla mens alltså!! Ska alltid få sånna kramper i magen, igår fick jag ta två värktabletter och just nu känner jag bara för att typ läsa haha. Vet inte vad som har hänt med mig och läsning alltså men när jag har kommit in i en bok vill jag inte sluta, har snart läst klart flyga drake och efter det ska jag läsa den andra tusen strålande solar, hoppas den är lika bra. Ja, vad händer idag då? Kanske till jocke och linda med patrik eller bara vara hemma? Vet inte åhhhhhhhhh, får panik på min mage och vet inte vad jag vill göra just nu! Har blivit såå lat känns det som orkar inte göra något, bara vara hemma hela tiden men får se vad som händer sen.

Ska kila nu och hitta på något, läsa och sen jaaa vet inte! Orkar inte röra mig för min mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0