Jobba natt

Ja, börjar jobba natt ikväll. FY vad jag kommer vara trött efter att jag har slutat! Ska jobba fram till den 13 jan, så blir väl ungefär en månad eftersom vi är lediga lite vid jul och så. TUR det bara är en månad för hade inte orkat längre. Är redan så himla seg och trött och vet inte hur jag ska kunna hålla mig vaken till 7?! Hoppas tiden går snabbt, ska hem och sova imorgon så kommer typ inte ha något liv nu denna månaden haha, jobba och sova är typ det enda jag kommer göra.

Jag och anna ska till göteborg på fredag vid 7 på morgonen och fixa visum. Vi är framme halv 10 så ska fixa visum först sen ska vi kolla på stan =D Ska bli kul men kommer vara helt slö och trött. Kommer ju ha jobbar hela den natten sen ska man vara vaken till typ 9 på kvällen nästa dag fy haha, men jag hoppas nu att vi får visum och så.

På torsdag ska vi ta fler sprutor =(! SÅ ONT haha.

Ska fixa mina mackor nu sen vänta på anna som kommer halv 12!

Kommentarer
Postat av: linda

hoppas det gick bra :D

2008-12-01 @ 07:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0