Idag är ingen vanlig dag...





För det är faktiskt min födelsedag !! =D Äntligen 20! Känns ju inte så annorlunda hehe men najs att kunna handla på systemet själv. Fått många fina grattis-sms =D tack så mycket allihopa!!vid 1 tiden kom anna hit för vi skulle  till nova och då hade hon med sig en kladdkaka med två ljus i en 2a och en 0a så det blev som 20! Och fick en underbar present från anna och hennes patrik , en underbar röd skål som jag har tjatat om helt länge att den e helt fin =D  SÅÅ fin!!Kan ha massa olika i den också plus massa tuggummi hahah =D Så tack så mycket för det babe! blev jätteglad! Sen fick jag en parfym av min älsking =D!!  Sen fick jag blommor av familjen och en ram med ett foto på mig och älsklingen, sen har jag redan fått min ryggsäck som jag ska ha i asien och tillbehör till den, skitbra, och sen en plånbok! Sen nu fick jag även glas boda nova glas, har redan den karaffen så nu fick jag 8 st glas till den med, skitbra =D! dem röda glasen, har redan den röda karaffen som vi fick från jobbet i julas typ hiih. Blev skitglad för allt!! Sen när jag och anna hade vår middag fick jag ju en karaff och 4 glas av er tjejer med, skitbra nu harjag allt jag behvöer för att flytta hemifrån haha =D! Nu ska vi snart äta och sen blir det tårta =D!

Kommentarer
Postat av: luis

hihi grattis!!!:)

2008-11-10 @ 17:59:22
Postat av: sof

Graattiiiiis

2008-11-14 @ 01:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0