hejhejhallå

Har varit i malmö hos älsklingen hela helgen kom nyss hem typ. Har haft mysigt med idol, matlagning, film, godis och allt =D!! hehe sen i lördags åkte jag även in till malmö stan för att fika med linda och anna, mycket trevligt och gott!! ÄLSKAR EH!! Så god chai latte och så goda scones!
Nu är jag hemma och vetefan vad som händer nu ska nog bara chilla, kolla på tv och lite så. Imorgon måste jag cykla in till stan och hämta mitt pass sen till anna och kopiera alla våra papper typ och pass, iaf passet sen skriva våra visum papper och såå som vi måste skicka in. Kan inte fatta att vi åker snart, heelt galet!! Sen i veckan kanske vi ska träffa linda på nova och fika eller såå och träffa karaakar, vi tre (ja, anna och karin) e ju lediga ganska ofta eller ja och anna e lediga varje dag så e karakar med ledig lite då och då så får brja ses lite meer! Hehe.

aja ska kila nu och bada eller något sen äta något gott kanske! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0