Gårdagen

Haha jaaa shit vad kul det var igår men såå mycket som hände jesus!! jag och anna var typ med i ett "slagsmål" nej men en kille ville dansa med anna så ville hon inte så putta hon bort honom för han typ tog helt på henne så putta han henne helt och typ slog henne på armen så gick ja fram o bara putta lite och bara hallå vad håller du på med? Så typ tog han i min arm skithårt sen sa han ngt skithögt helt nära mitt huvud så hans fula tänder nuddade mitt huvud helt hårt och typ hans tänder typ fastnade i mitt hår så när han drog tillbaka sitt huvud så gjorde det skitont typ som allt hår slets av så fick en bula i huvudet sen. Rktigt sjuk kille alltså!!!svårt att förklara nu hur allt gick till känns som en dröm typ jesus.  Slå tjejer sådär!! Tror dem kan ta på en hur mycket dem vill och taffsa heregud!! LÅT BLI ATT TAFFSA ISTÄLLET!!!

Sen såg vi två killar som började bråka när vi skulle köpa dricka. Kände plöstligt ngt mot mitt smalben typ som att ngn råkade sparka mig så kollade vi bak så helt plöstigt låg en kille på marken och en hade vakterna tagit typ asså shit.

Och sen på dansgolvet så började en kille och en tjej bråka så hon typ slog honom i huvudet och allt så anna sprang till pölsemannen och bad om hjälp och så kom vakterna så stod jag och pektade skitmycket "HÄR ÄR HAN, HÄÄR KOM " Så kom vakterna. MAn vågae ju inte dirket gå emellan och be dem sluta men tur anna sprang ut och kallade på vakterna, ingen gjorde ju dock det när han killen höll på med oss. Fast niklas från lomma och dem var där så han gick emellan och sa typ "va fan håller du på med? " Och då sprang han killen typ ut och gick nog sedan ut för vi gick och letade efter honom med vakterna men hittade inte honom!! OCH NU när jag kolla på bilder jag tog igår så är han fan DÄR!!! JAg och anna tog kort på oss när vi satt så ser man han gå förbi där bak!!!! FY!

Ajaaa det var iaf skoj =D!! HAHA dansade typ hela tiden kändes det som och jaa det var skoj, Gick hem när det stängde kl 5, har nog aldirg varit där till 5 men lunts pappa hämtade oss och körde mig och anna hem =) Skitsnällt!

Idag har jag inte gjort så mycket, legat i sängen och sovit och ätit haha. PAtrik skulle egenltigen komma men han orkar typ inte. Tråk =(
Här är anna med hennes snygga outfit. Och här är jag ;)
Anna shottar hemma hos mig ;)Jag shottar hehehe
Lunt och lu sjunger singstar;)
Har inte så många bilder men tog mest bara på mig och anna där inne haha!! Alltid så, har med mig min kamera men tar aldirg bilder men det ska jag göra i thailand =D!!! LÄNGTAR SÅ!!


Nu ska jag spela playsation med min syrra haha. tjiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0