FY alltså..

Det här med kondition är inte min grej mer hahaha. Skulle ut och gå idag i det fina vädret men när jag hade gått sådär 200 meter så började det snöa som faaan, men ääh skitsamma tänkte jag, jag springer för att komma hem snabbare. Började springa och så men herregud vad jag dog efter ett tag. Min kondition är HELT borta, HELT! Förut klarade jag iaf en hel fotbollsmatch, två halvlekar utan att byta och nu? Jag hade klarat max 10 min haha. Har ju inte tränat på 1 år och det märks!! Så jag har ett mål. Ska iaf klara runt gunnesbo innan jag åker det är typ 2.7 km och det måste jag fan klara innan jag åker iväg. Sen efter asien måste jag börja träna mer. SKA få upp min kondition igen. Men iaf, när jag hade sprunigt en bit och typ dött så började jag gå en bit och sen springa igen sen gå osv. Sen var det asjobbigt för det snöade verkligen skitmycket så jag fick allt i ögonen och kunde inte kolla upp och sen var det så kallt när man andandes så man fick ont i halsen och lungorna! Fy, imorgon ska jag ut och gå/springa med patrik, jag kommer iaf gå haha och sen ska vi chilla lite och så. SKÖNT med helg, fast det är ju helg för mig hela tiden men ingen är ju ledig typ då men ska bli skönt med helg och träffa älsklingen!

Nä nu orkar jag inte skriva mer, ska baada ett långt bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0