Fika

Ska snart in till stan och träffa jullan där och fika! Som vanligt blir det scones med chailatte för min del haha, tar ALLTID det och då menar jag alltid. Senare när jag kommer hem ska jag läsa haha, har blivit sån läsnörd ;) läste aldrig innan men det är faktiskt kul när man kommer in i det och har 7 böcker att läsa ut innan jul så ska bli skoj att läsa alla dem.
Jaha, vad finns det mer att skriva? Igår så var jag och anna och fikade först (igen) och sen gick vi till karin där linda var,vi chillade och såå snackade lite och sen stack linda vid 9 typ och då gick vi upp och kollade på tv sen åkte vi hem vid halv 12 så det var en trevlig dag igår. Just det, var hos tandläkaren igår, hade inga hål men massa tandsten så nu är jag i grupp 2 på frisktandvård "skalan" eller vad man ska säga, tråkigt.

Aja ska fixa mig och så sen ska jag ta bussen vid 1! Skriver kanske sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0