En liten promenad

Har varit ute på en liten promenad, hittade en ny väg som jag ska gå nu ist för runt gunnesbo hehe, så går typ ner till mossen och sen ja lite överallt hehe får se om jag tar den vägen alltid eller om jag tar gunnesbo sen ändå.
Nu ska jag snart ta ett låååångt bad och se vet jag inte vad jag ska göra, eller jo, stääda min garderob eller något hihi sen kolla på någon film eller så!! Ska sova tidigt idag faktiskt. Ska läsa innan jag går och lägger mig också! =)

 haha kollade igenom lite bilder och hittade "snygge" fotot på mig och soffan hehe. Hemma hos karin när vi skulle ta ett snygge foto haha! =P Men som sagt ska gå och bada nu iaf sen städa! tjiing

Kommentarer
Postat av: sof

så fiin bild på oss :D

2008-11-14 @ 01:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0