2 veckor...

Jaha gott folk, då har jag varit arbetslös i 2 veckor nu! Denna veckan har gått sjukt snabbt trots att jag inte har gjort något typ. Igår vad jag på hockey i den nya arenan, sjuukt stor så det var coolt men själva hockeyn, njaa haha tycker inte det är så värst kul men älsklingen ville ha med mig ju =)!!  Aja imorgon ska jag in till stan och hämta ut mitt nya pass, wihooo!! Sen efter det ska jag hem igen och fixa mig för tror jag ska till älsklingen på kvällen och sova där. Sen på lördag vid 2 typ ska jag träffa anna och linda i malmöööö staan för att fika,tror jag? hihi.  Just det , idol imorgon! Ska bli kul att se.

Åhh vill bara åka nuuuuuuu, vill inte vara hemma mer utan vill sola,bada, få massage, dricka goda drinkar, festa, shoppa som fan! Ja jag längtar!!! Kanske märks?! SKA BLI SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖNT OCH SÅÅÅ KUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0