Vill ha sol!

Vart tog solen vägen?! Fan vilket väder idag, regnar och har sig! Kan det bli sol ngngång så att jag kan använda min nya "dress" hehe. Eller det är liksom överdel och shorts som sitter ihop, har alltid velat ha en sån och nu har jag en i jeanstyg! snygg =D blir fint i sommar när man är brun. Just nu vill jag bara ha lov, orkar verkligen inte jobba mer hahah, fy alltså, men när man väl får lönen känner man att det är värt det!
Vill åka till Grekland och bara ha semester och sol och värme.

Ska äta innan jobbet sen kommer anna så ska vi cykla iväg, kan det sluta regna!

Är ledig nästa fredag igen den 30 blir det va? Ja något sånt och då vill jag uuut! Utgåång....

Ska snabba mig lite nu.....
ciaaaaaaaaaaao


Önskar att folk kunde svara på sms lite bättre när man väl försöker höra av sig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0