Torsdag idag

Japp, då var det torsdag, imorgon fredag, äntligen! Skönt väder ute idag, har solat lite men orkar inte mer och fick dessutom min lönespecifikation idag, överraskande mycket faktiskt, bara det inte har blivit ngt fel då blir jag sur!

Ska fortsätta med maten lite nu sen bada och sen ska jag ta det lugnt och äta innan jobbet sen på det igen, men dagarna går faktiskt snabbt nu, och om vi ska va på en maskin idag som jag och anna inte gillar haha då kommer tiden gå skitfort! bra det iaf=)

Såg förresten sista avsnittet för säsong 5, one tree hill igår och fyfaaaaaan vilket slut!!! LÖNT att avsluta såååå.....nu måste jag vänta till HÖSTEN för att se fortsättningen, aahhh blev helt sur vill ju veta nunununu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0