Tatuering!

Ah, har så tråkigt nu, skulle egetligen till stranden men inte alls fint väder ju:( KAN det bli vaaarmt ngndag?! jag vill ha solsolsolsol och kunna sola och bada igen! Fy. Men längtar till fredag för då är det utgååång, lediga då så tycker vi får gå ut då! Hihih. Längtar!!
Min älskling sov hos mig igår till idag och nu har han åkt till sin match och nu sitter jag här och har sjuuuklgt tråkigt alltså....ingen är inne på msn heller =( buhuhu! haha.
Funderar starkt på att göra en tatuering i nacken. Har funderat på ngt likande denna eftersom jag inte vill ha en stor, vill bröja med en liten isf...
image115 Ja ngt sånti nakcen hihihi! Vad tycker niiiii ??? ÄR så sugen!
Sk väl hitta på ngt nu haha!finns inte så mycket att göra. Melodifestivlane ikväl då jaaa=D heja charlotte!

Kommentarer
Postat av: Linn

fiin. mehehe

2008-05-25 @ 13:19:34
URL: http://s0eet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0