Solning...

Har solat idaaag...vaknade kl 10.....åt frukost, halv 11 gick jag ut och la mig och solade och ´kvart över 1 gick ja in igen hehe. Blev lite bränd på magen och bröstet och sen sidorna är helt blekaaa! Vita som lakan..hur snyggt är det på en skala?? typ - 10000 så imorgon blir det bara solning av sidorna och sen ryggen! Älskar att sola, ligger alltid ute och läser en bok så nu har jag snart läst klart en shoppaholics bekännelser lr vad den heter....ganska så seg bok, ska snart börja läsa mina hemligheter  sen har jag två till som väntar på mig hehe! Mycket läsning i sommar ja.

Lagar mat nu, eller kokar spagetti om man kan kalla det laga mat. Snart är det jobbet som gäller som alla andra dagar, orkar inte haha. Fast igår var chill..hade kurs till matrasten och sen jobbade vi bara 4 timmar....men idag blir det fullt ös på jobbet igen, usch vad jag inte vill jobba denna veckan.
På lördag ska jag till jullan och fira henne eftersom patriks kalas blev uppskjutet till nästa helg, tror jag. På söndag ska jag BARA sola och ta det lugnt! Fan vad härligt.

Sen längtar jag sjukt mycket till sommarlovet och KORFU. Ska bli så skönt! Nu måste jag kila för nu e maten klaar!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0