Ledighet...

Har varit ledig sen i tis. sjukt underbart =). Så i 6 dagar har jag bara chillat! I onsdags var jag och resten och grillade hos Kaaarin, jättemysigt och gott var det också! Idag blir det grillning hos Luunt! Vi gillar att grilla ;) Sen imorgon vet jag inte vad som händer än och inte på söndag heller men  tar dagarna som dem kommer nu. På måndag är det jobb igen, blöö, fast jag har märkt att dagarna går sjukt mycket snabbare när man jobbar än när man är ledig. Veckan nu har gått ganska sakta nu men när jag jobbar så susar veckan bara förbi och det är bra för jag vill åka till GREKLAND NUUUU!!!!!! Vill bara chilla i värmen för jag älskar sol! GE MIG SOL NU! Vill kunna gå i shorts och linne och inte frysa!
Nu ska jag fixa mig lite till och chilla sen ska jag ta tåget till OBS vid 4.

Ses ikväääll =D


Kommentarer
Postat av: sof

Såå duktiga vi va idag på att sjunga cammiis :D

2008-05-04 @ 00:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0