Att jobba kväll...

Jag älskar att joba kväll nu, speciellt på våren och sommaren, hinner sola innan jobbet, ta det lugnt, inte stressa, gå i stan ja vad som helst. Kommer ihåg när jag jobbade på dagen, man går upp och är SKITTRÖTT vid 6 typ, börjar jobba vid 7 kommer hem vid halv 5 och då e man heelt slutkörd, orkade inte göra något, stan hinner man knappt till , sola kunde man inte göra. Ja, så just nu är jag vääldigt glad över att jag jobbar kväll, är trots allt en nattmänniska! Imorgon blir det stan med anna och tror karin kommer in också ?? Ska ha short på mig för första gången detta året och kommer inte bli en vacker syn för mina ben är bleka som lakan! Hoppas färgen visar sig ikväll istället. Vill bli bruuun!
Nu måste jag snabba mig, jobbet kallar! Ciao

Kommentarer
Postat av: mingla

jo det är så att jag håller på med ett skolarbete om just blogging så jag tänkte höra med dig ifall du får betalt för att blogga?

2008-05-08 @ 14:45:09
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0