R.i.p morfar

Idag vid 9 på morgonen kom min mamma in i mitt rum och väckte mig och sa " Camilla, morfar har dött" =( Det känns ju bara så himla tråkigt eftersom min mammas släkt bor i polen och har inte träffat min morfar sen i sommras och det var en dag bara. Så inte alls kul ju =( Att det just skulle hända nu, fan. Ville åka dit i sommar med patrik så han skulle få träffa min mormor och morfar men så häner detta.
Så på torsdag ska jag åka till polen och gå på begravning, aldirg varit på en och vill egentlgien inte heller! Ahhh!
Vet inte alls hur jag kommer att reagera. Är så himla känslig. Började störtböla när min kanin dog för ett tag sedan så antagligen kommer jag gråta floder! Varför hände det just dig och just nu?! Är inte redo att säga hejdå. Hade så gärna velat träffa dig en gång till för att säga hejdå! =(

R.i.p morfar, du har det säkert underbart där du är nu!  <3


image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0