Polen idag

Vid 8 eller så åker jag, pappa och min syster iväg till Polen. Vi åker från trelleborg till tyskland och sedan bil hela vägen till min mormor. Herregud, 8 timmar!!! Kommer ju inte va en rolig resa kan jag berätta för er!!! Hatar att åka bil och speceillt i Polen, säkert i Tyskland med! Vill verkligen inte åka...inte alls, ah har sån ångest!!! Undra hur det är på en begravning i Polen? Är det annorlunda eller undra hur det är. Hemskt är det i vilket fall och vill inte. Trodde inte att det skulle hända så snart! Man fattar nog inte alls förren man varit på begravningen och då kommer det komma in i huvudet att han är borta. Och Linnså du vet, kommer tänka på dig imorgon!

Vill inte åka ivääg alls! Prata polska med...blööö...vill jag inte heller göra.

Men nästa helg vill jag ut och bowla med jobbet anna! Eftersom jag missar pubkvällen skulle vi fixa en till  ;) Hihih. Hoppas det blir av. Vill!

Nu ska jag packa och sen färga håret...klippte mig nyss, belv väl helt okej...får se sen när jag plattat luggen då lägger den sig bättre hihi ..


Kommer sakna mina darlings och min älskling fast att det bara är över helgen men blö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0