Miss you!

Hemma från jobbet...kom hem för en timme sen ungefär. Jobbade med anna idag ;) vi är bäst på den maskinen hehe , man somnade typ. =) Nästa helg..eller på torsdag åker vi till Polen från Ystad, e där på fredag morgon, lördag och sen söndag åker vi hem igen. Ska shoppa, chilla och massage och så...ska bli najs!!



Saknar dig redan en massa! Vet att vi bara träffades två gånger per år eller så men saknaden är stor! När jag såg dig ligga så fint i kistan så ångrade jag att jag inte var hos dig mera. Du fanns alltid här när jag var liten, under julen, våren, sommaren och hösten. Jag önskar att det alltid vore så. Att vi hade kunnat hälsa på varandra mycket mer. Vill bara träffa dig igen och krama om dig! Du är, var och kommer alltid att vara MIN morfar! Och jag saknar dig så otroligt. Jag tycker att detta är så sjukt jobbigt. Har aldrig varit med om något liknande och vet inte hur jag ska klara att komma till Polen och verkligen inse att du är borta föralltid. På ett sätt har jag inte förstått det än men på ett annat sätt vet jag att du har det underbart. Kommer kännas otroligt tomt nästa gång jag hälsar på min mormor. Varför nu?! Det var inte din tid än. Men varje gång jag tänker på dig så blir jag också glad för jag vet att du har det bra och att du nu kan göra det du vill. Men jag vet hur lycklig du var med mormor och du kommer vaka över henne.  Du är så långt borta men samtidigt vet jag att du finns nära mig någonstanns! När det är min tur så kommer vi att ses och då ska jag krama om dig och inte släppa dig. Vet att du alltid kommer finnas hos mormor och hjälpa henne genom detta! Saknar dig enormt och kommer aldrig att glömma dig! <3
image90Känns så overkligt, snälla väck mig ur denna mardröm!

I miss you,
I miss your smile
and I still shed a tear
every once in a while
and even though it's different now
you're still here somehow
my heart won't let you go
and I need you to know
I miss you
I miss you


Kommentarer
Postat av: sof

Camms =(

2008-03-15 @ 12:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0