Who do you think you are?

WIE! Jag och anna har bokat resa nu....och nu denna gången ska vi betala med! HIHIHHI kommer bli helt skooj, men msåte berätta för mamma nu att det är säkert hehehe! Kommer var såååååååå nervös inför flygresan då jag hatar att flyga!!! HATAR HATAR!! Aja det kommer gå så bra så och  vi kommer ha så skoj!! hihi

Imorgon blir det nova med linnsan! var i sta idag, handlade jeasn och en tröja....hihi mycket fint!!! Ska nog ha det imorgon på noiva....sen på fredag blir det malmö?! Shit asså haha måste fan spara....men ska inte köpa något ändå för nu köpte ja ju jeans och tröja det räcker fan! Men måste ha en överdel till min bikini då den jag besällde är SLUT!! Så nu får jag BARA UNDERDELEN! Lite jag bara vill ha underdelen...fan alltså haha! Kan man få båda eller inget!! Suck...hoppas överdelen finns i trekant..hatar trekanter vill ju ha bandou...men får ta vad som finns! sen beställde ja en väska med hihi så dem kommer snart antagligen =D! Måste köpa solisar så hittar jag några ska ja köpa...sen ska jag klippa mgi snart..eller jag vill det iaf!! Typ som page men inte riktigt så kort men funderar på det så jag får se.....

Nu ska jag sova för ska upp tio igen! ahh avlider asså haha..men sista dagen imorgon för ledgia på fre :D:D:D

Kommentarer
Postat av: sof

vill också resaaaa

2008-06-26 @ 19:01:33
Postat av: linda

du å jag får resa sen soffan :D

2008-06-27 @ 12:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0